Internetis tagastamine või kaebused
Kuidas toimub tagastamine?
Logige sisse oma kliendikontole ja valige toode, mida soovite tagastada,
või sisestage oma tellimuse number ja e-posti aadress. Leidke oma tellimus ja valige toode, mida soovite tagastada. Saada tagastatav saadetis kaudu Omniva vedaja aadressile allpool.
Paki peale tuleb nähtavalt märkida tellimuse number või tagastusnumber.
Aadress (paki jaoks tuleb sisestada kõik alltoodud andmed, sealhulgas telefoninumber, sisestamisel valige paki saatmisviis "Courier" ):
OMNIVA EE (sorting center)
Packeta International 93256352
+372 661 6616
Rukki tee 7 Lehmja,
75306 Harju maakond,
Estonia
(ärge mitte mingil juhul saatke kaupu sularahas kohaletoimetamisega)
Tagastatud kauba saatmiskulud katab klient
Kohe kui oleme toote kätte saanud ja laos üle vaadanud, kanname raha Sinu kontole 14 päeva jooksul tagasi.